ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه لاذقیه از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، منابع سوری اعلام کردند: در حملات تروریستها به مناطقی از حلب یک کودک و دو زن کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

افزایش مناطق مشمول آتش بس در سوریه
مرکز ویژه نظارت بر آتش بس در حمیمیم سوریه اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته، سه بار آتش بس نقض شده است. تروریستهای جیش الاسلام با خمپاره مناطقی را در جوبر، دوما و حرستا در دمشق هدف قرار داده اند.

این مرکز گزارش داد: تعداد مناطقی که به آتش بس ملحق شده اند افزایش یافته و به 188 منطقه رسیده است.

بر اساس گزارش این مرکز، تروریست‌های جبهه النصره و داعش، مناطق بریج، باشکوی، شیخ مقصود، خالدیه، زهرا و فرودگاه نیرب را هدف قرار دادند. آنها همچنین مناطقی را در درعا و لاذقیه و نیز بحاریه، حوش فاره و قابون را در حومه دمشق هدف قرار دادند.

حملات تروریستها به روستایی در حما
یک منبع وابسته به پلیس در حما اعلام کرد: تروریستهای تکفیری  روستای مفکر واقع در شرق سلمیه را هدف قرار دادند.

دفع یورش تروریستها در جنوب دیر زور
تروریستهای داعش تلاش کردند که به یک مرکز ارتش سوریه در جنوب غرب دیرالزور نزدیک شوند که ارتش سوریه به مقابله با آنها برخاست و شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

تسلط ارتش سوریه بر مناطق جدید در حومه لاذقیه
ارتش سوریه در حومه لاذقیه بر شیر قبوع و حمرات در نزدیکی کنسبا مسلط شدند. در این منطقه ارتش همچنان بر کنسبا تسلط دارد و تنها منطقه ای که تروریستهای در آن حضور دارند «قلعه شلف» است که درگیری ها در اطراف آن در جریان است.

حملات تروریستها به فوعه
تروریستها شهرک فوعه در حومه شمالی ادلب را هدف قرار دادند.

ناتوانی پاتریوت صهیونیستها در برابر پهپاد
روزنامه معاریو به نقل از یک منبع نظامی صهیونیست اذعان کرد پهپاد سوری که از سوریه به جولان رفته، به سلامت بازگشته است و موشک پاتریوت شلیک شده از سوی صهیونیستها موفق به آسیب زدن به این پهپاد نشده است. آنچه درباره شلیک موشک از سوریه به سوی فلسطین اشغالی مخابره شده و اینکه سامانه پاتریوت آن را ساقط کرده، بی اساس است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار