آبادان؛

پرداخت 880 میلیون ریال یارانه دارویی به بیماران خاص

880 میلیون ریال یارانه دارویی به بیماران خاص در آبادان و خرمشهر پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این کمک ها به 105 بیمار آبادانی و 20 بیماری خرمشهری دارای بیماری خاص و صعب العلاج از طریق داروخانه بیماری های خاص پرداخت شد.

مرتضی جعفری افزود: بیماران خاص و سخت علاج همچون بیماران ام -اس، هموفیلی، تالاسمی، سرطانی، پیوند و همچنین بیماران نیازمند که از نظر بضاعت مالی توان تهیه دارو ندارند، پس از تشکیل پرونده و تایید پزشکان معتمد دانشکده زیر پوشش قرار می گیرند.

وی از معرفی 231 بیمار به داروخانه و اعطای یارانه دارویی از سوی این معاونت خبر داد و گفت:طی سه ماه نخست سال جاری برای 65 بیمار خاص پرونده جدید تشکیل شده که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش چندین برابری را دارد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: 29 داروخانه در آبادان، دو داروخانه در اروندکنار، 11 داروخانه در خرمشهر، یک داروخانه در مینوشهر، هفت داروخانه در شادگان و یک داروخانه در شهر چوئبده فعالیت می کنند.

جعفری گفت:در آخرین جلسه کمیسیون ماده 20 داروخانه های این دانشکده، مجوز تاسیس یک باب داروخانه، ابطال مجوز دو باب داروخانه و تبدیل وضعیت خدمات دارویی یک داروخانه مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.