شیعی:

جذب مهاجم نیجریه ای قطعی نیست

مدیرعامل تیم پیکان گفت:بدلیل برگزاری جلسه هئیت رئیسه و مراسم تجلیل داوران نتوانستم در اردوی مشهد تیم حاضر شوم ،جذب مهاجم نیجریه ای هنوز قطعی نشده است.

جذب مهاجم نیجریه ای قطعی نیستمدیرعامل تیم پیکان در حاشیه مراسم تجلیل از داوران برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص شرایط تیم پیکان گفت:اردوی تیم با قدرت در مشهد درحال برگزاری است و تیم فردا  یک بازی دوستانه با تیم منتخب خراسان برگزار خواهد کرد و سپس به تهران باز میگردد.

وی افزود : بدلیل برگزاری جلسه هئیت رئیسه و مراسم تجلیل داوران  نتوانستم در اردوی مشهد تیم حاضر شوم و به شخصه مایل هستم که بیشتر در کنار تیم حضور داشته باشم.

محمود شیعی در خصوص جذب بازیکن خارجی هم بیان کرد: مهاجم26ساله  نیجریه ای بصورت تستی در تمرینات تیم در اردو مشهد شرکت کرده و قراراست سرمربی با دیدن این بازیکن در تمرینات و بازی دوستانه نظر خود را درخصوص جذب وی به ما اعلام کند.

محمود شیعی در خصوص برگزاری مجمع عمومی اتحادیه فوتبال در باشگاه پیکان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی ها باشگاه پیکان فردا میزبان سیزدهیمن مجمع عمومی اتحادیه فوتبال است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار