با گذشت چند روز از حمله تروریستی نیس فرانسه، پیامدها و عواقب ناراحت کننده آن هنوز در میان مردم این شهر مشاهده می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت ساندی اکسپرس؛ بسیاری از اعضای خانواده کودکان مفقود شده در حادثه نیس فرانسه، با ارسال تصاویر کودکانشان به یافتن آن ها امیدوار هستند. 

در همین حال تعداد بسیاری از کودکان زخمی شده در این حادثه، بدون حضور هیچ خانواده ای برای شناسایی آن ها در بیمارستان ها بستری شده اند. تاکنون هیچ فردی برای شناسایی این کودکان اقدام نکرده است و بسیاری از آن ها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

پزشکان، پرستاران و جراحان اکنون در حال مراقبت از بیش از 30 کودک در بیمارستان نیس هستند. وضع سلامتی نیمی از آن ها بسیار وخیم است. بعضی از این کودکان 15 یا 16 ساعت را در اتاق عمل سپری کرده اند.

در حادثه تروریستی چند روز گذشته نیس، حداقل 84 نفر، از جمله 10 کودک و نوزاد جان خود را از دست دادند. عامل حادثه، پس از مقاومت در برابر پلیس به ضرب گلوله کشته شد.

یکی از خانواده هایی که فرزند خود را در آشوب ایجاد شده در اثر حمله گم کرده بودند، توانستند با کمک شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری تصاویر فرزندشان او را پیدا کنند. این اتفاق باعث شد تا افراد بسیار دیگری نیز برای یافتن فرزندانشان به شبکه های اجتماعی رو آورند.

کودکان بی گناهی که قربانی حمله تروریستی نیس شدند!

کودکان بی گناهی که قربانی حمله تروریستی نیس شدند!

کودکان بی گناهی که قربانی حمله تروریستی نیس شدند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا رحمتشون كنه .. خداوند گناه كسي رو در دفتر اعمال ديگري نمينويسه ... مگر اعكالشونو به خودشون برگردونه كه البه اونايي كه به تروريستها پول دادن و حمايت كردن در اين حادثه اسيبي نديدند ... كه خداوند فرموده در اين دنيا مجازات شدن بسيار اسان تر از اون دنياست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۸ تير ۱۳۹۵
برپدر ومادردولت فرانسه لعنت
-
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۷ تير ۱۳۹۵
اینا بی گناه بودن ولی اون دبختای که تو سوریه، عراق و افغانستان دارن هر روز جان میدن چ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار