سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: از بازیکنانم رضایت دارم زیرا آن ها در دیدار مقابل ایتالیا در سرویس و دفاع عالی بودند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیکولای گربیچ پس از پیروزی مقابل تیم ملی والیبال ایتالیا و راهیابی به فینال لیگ جهانی 2016 ، در نشست خبری حاضر شد و گفت: واضح است که من از کسب این پیروزی بسیار راضی هستم. 

وی ادامه  داد: بازی با ایتالیا دیدار پرفراز و نشیبی بود. به خصوص در ست اول و دوم این تیم ما را بسیار تحت فشار قرار داد. در دو ست بعدی سوم و چهارم این بازیکنان ما بودند که با دفاع بهتر توانستند نمایش بهتری داشته باشند.

گربیچ افزود: بازیکنان من در دو ست پایانی در زدن سرویس‌های شناور موفق عمل کردند و به همین دلیل توانستند در پایان این دیدار به پیروزی رسیده و راهی فینال شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: دو تیم تا امتیاز آخر جنگیدند و تا دقایق پایانی نمی‌شد پیش بینی کرد کدام تیم برنده بازی شده و راهی فینال شود. خوشحالم که برنده این جدال سخت تیم ما بود.

گربیچ در پایان گفت: بازیکنان من مزد تلاش خود را گرفتند. ما برای همه مسابقات با برنامه و پرتلاش ظاهر شدیم و امیدوارم با برگزاری یک دیدار خوب مقابل  برزیل قهرمانی لیگ جهانی را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار