فرماندار شبستر از تاخیر و کندی عملیات اتمام بزرگراه شبستر - سلماس بشدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کاشانی در جلسه اقتصاد مقاومتی با اعلام این مطلب افزود: با وجودحوادث دلخراش و متعدد جاده ای در سالهای اخیر و بدقولی های فراوان متولیان امور ،متاسفانه تاکنون مسیر93 کیلومتری ،محور صوفیان-سلماس تنها 31% پیشرفت فیزیکی داشته است و تنها 25 کیلومتراش یعنی صوفیان - شبستر زیر ترافیک رفته که آن قطعه هم با مشکلات و نواقصات فراوان مواجه است در حالیکه بازگشایی و دوبانده کردن این محوراز آرزوهای دیرینه اهالی این منطقه است.

فرماندارشهرستان شبستربا ذکر اینکه برای اتمام این پروژه یکصدو شصت میلیارد تومان بودجه نیاز است ،احداث پل های غیرهمسطح در سه راهی های شندآباد ،بندرشرفخانه و سیس را از نیازهای اساسی این محور در کاهش تلفات جاده ای عنوان کرد و از اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران دستگاههای خدمات رسان خواست در اتمام این طرح ملی وجابجایی تاسیسات تسریع بعمل بیاورند .

نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز با ذکر این نقطه که تاکنون 291 انسان بی گناه در این محور جان باخته اند و هزاران خانواده متلاشی یا سرمایه هایشان از بین رفته است خواستار اجرای فرمایشات رهبری اقدام و عمل مسئولان نسبت به جاده صوفیان شبستر سلماس شد .

آقاپور علیشاهی از مسئولان خواست همیشه قانون را به نفع مردم تفسیر کنند و تلاش کنند گره یی از گره های مردمی را باز بکنند نه اینکه چوب لای چرخ مردم بگذارند و آنها را درگیر بوروکراسی اداری بکنند.

خانم علیشاهی افزود عرض 40 چهل روز گذشته 10 ده بار در خصوص محور شبستر - سلماس مکاتبات داشته ایم اما امیدواریم مسئولان اجرایی در اتمام این محور تلاش مضاعفی را داشته باشند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.