رییس فدارسیون کشتی معتقد است آزاد و فرنگی کاران کشورمان می توانند در بازی های المپیک 2016 به موفقیت برسند.

به‌ گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خادم در حاشیه تمرین آزادکاران  المپیکی ایران در خصوص آخرین شرایط کشتی‌گیران تیم ‌ملی برای رقابت‌های  المپیک، اظهار کرد: همه کشتی گیران ملی پوش از مدعیان هستند و با این انگیزه، آخرین مرحله تمرینات را پشت سر می گذارند و شرایط و انسجام تیمی به گونه ای است که نفرات با تجربه تر در کنار جوانان حضور دارند و از آنان حمایت می کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره اختیار انتخاب فرنگی کاران اعزامی به المپیک از سوی شورای فنی به سرمربی تیم ملی، گفت: شورای فنی تیم های ملی کار مدبرانه ای در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به المپیک انجام داد و این حرکت ارزشمند به یاد جامعه کشتی خواهد ماند.

دارنده مدال طلای المپیک تاکید کرد:محمد بنا در این مدت نهایت زحمت خود را انجام داده و ترکیب تیم را انتخاب کرده است. امیدوارم تیم کشتی فرنگی هم بهترین نتیجه ممکن را در المپیک کسب کند.در تیم ملی ترکیبی از کشتی گیران جوان و با تجربه حضور دارند که در سه تا چهار سال گذشته در سطح فنی بالایی قرار گرفته اند و هر کار بزرگی ممکن است از سوی آنان در المپیک انجام شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره آخرین وضعیت رضا یزدانی ملی پوش وزن 97 کیلوگرم گفت: یزدانی سختی زیادی کشیده است و با شرایط موجود، 20 تا 25 روز دیگر برای کسب آمادگی برای حضور در المپیک فرصت دارد. اگر به شرایط نسبی رسید می تواند در المپیک حضور یابد اما اگر به این شرایط نرسد، به جای او امیر محمدی به المپیک خواهد رفت.
رئیس فدراسیون کشتی در باره استعفای علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد از سمت های خود در فدراسیون کشتی، گفت: رضایی همواره یکی از اعضای فدراسیون است و هیچوقت از ما جدا نخواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار