مدیر مركز انیمیشن حوزه هنری از مراحل پایانی تولید دو مجموعه انیمیشن 60 قسمتی این مركز خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید مسعود صفوی، مدیر مركز انیمیشن حوزه هنری، با بیان اینكه انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» در مرحله صداگذاری و دوبله قرار دارند، اظهار كرد: این انیمیشن‌ها با تكنیك فول 3D و در قالبی فانتزی برای كودكان پیش دبستانی تا دبستان تولید شده‌اند.
 
وی ادامه داد: انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» در 60 قسمت 7 دقیقه‌ای تولید شده و كیفیت تصویری آن ها مشابه نسخه‌های بین المللی است.
 
صفوی همچنین گفت: انیمیشن «مزرعه شادی» به داستان 5 حیوان خانگی می‌پردازد كه هر كدام شغلی دارند و در طول داستان یاد می‌گیرند چطور در كنار هم زندگی كنند. این انیمیشن به كودكان آموزش می دهد كه تفاوت های همدیگر را بپذیرند و با همان تفاوت ها در كنار هم باشند. «بیگی و دوستان» نیز داستان چند حیوان است كه در جزیره ای زندگی می كنند و در سرگرمی های روزمره، چیزهای مختلفی یاد می گیرند.
 
مدیر مركز انیمیشن حوزه هنری با تاكید بر اینكه این مركز، تكنیك های مختلف انیمیشن سازی را تجربه می‌كند، عنوان كرد: در زمانی كه انیمیشن‌های 3D  را تولید می‌كردیم، هم‌زمان انیمیشن «تاریخ از این ور» با تكنیك 2 بعدی را هم تولید می كردیم و از سوی دیگر انیمیشن خمیری «بیا تا دوست شویم» را هم در دست تولید داشتیم. در واقع مركز انیمیشن حوزه هم زمان تكنیك ها و ژانر های مختلف را تجربه كرده است.
 
وی گفت: در انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» كه برای رده سنی پایین تری نسبت به انیمیشن «شكرستان» ساخته شده، به ذات انیمیشن نزدیك تر شده ایم و برعكس انیمیشن «شكرستان» كه متكی بر طنزها و ملاحت های كلامی بود، در این انیمیشن به عنصر تصویر و حركت تاكید داشته ایم كه برای كودكان جذاب تر است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار