بودجه بالای اختصاصی به دانشگاه علوم پزشکی در جریان سفر جاری هیأت دولت بخاطر پیگیری های اعضای هیأت رئیسه و شخص دکتر کریم با بخش های مختلف وزارتخانه و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وزیر بهداشت گفت: بیشترین بودجه اختصاص یافته به بخش سلامت در میان استانهای مختلف ، کرمانشاه کسب کرده است .

هاشمی به عقب ماندگی تاریخی کرمانشاه در حوزه های مختلف به مجاهدت های این استان و سایر استانهای مرزی غرب کشور اشاره کرد و افزود: در حق این مناطق جفای بزرگی شده است و امیدواریم با مجاهدت تا حدودی ترمیم شود.

وی اظهار داشت: معتقدم که هرچقدر کرمانشاه را تقویت کنیم در واقع غرب کشور را ارتقاء داده ایم و به همین خاطر برای ارتقای این استان مصمم شده ایم.

هاشمی انتخاب مدیر را یک مسأله اساسی برای استان و دانشگاه دانست و گفت: به نظر می رسد ما این کار را با انتخاب دکتر کریم بخوبی انجام داده ایم و حضور پرشور این جمع از نشانه های درست بودن انتخاب ما است.

وی افزود: بعضی از رؤسای دانشگاه به انجام امور اداری مشغولند اما بعضی از جمله دکتر کریم بسیار دلسوزند و برای ارتقای سلامت از وقت و زندگی و سلامتیشان دست شسته اند.

وزیر بهداشت ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی به اعضای شورای سیاستگذاری گفت: دوسال پیش وضعیت سلامت بسیار بحرانی بود بگونه ای که بخش عمده ای از وقت مسئولان صرف پیگیری هزینه درمان مردمی می شد اما امروز هر چند تا مطلوب بودن فاصله داریم اما وضعیت بسیار بهتر ارزیابی می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.