استاندار آذربایجان شرقی گفت: 88 واحد تولیدی استان پس از بررسی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بانک های عامل استان جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته رفع موانع تولید و اشتغال استان در مرند، افزود: از این تعداد 21 فقره به بانک ملی، 13 فقره به بانک سپه، پنج فقره بانک تجارت، 11 فقره به بانک صنعت و معدن، 19 فقره به بانک فقره بانک ملت، 13 فقره به بانک صادرات، یک فقره به بانک توسعه تعاون، دو فقره به بانک کشاورزی، یک فقره به بانک توسعه صادرات و دو فقره نیز به بانک اقتصاد نوین ارجاع شد.
وی ادامه داد: با ارائه این تسهیلات به 88 واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و وابسته به کشاورزی استان، خط تولید این واحدها افزایش یافته و برای دو هزار و 400 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
جبارزاده با تاکید بر اینکه نسبت به منابع بانکی بی تفاوت نیستیم، اظهار کرد: پرونده های درخواستی ارائه شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با دقت کامل بررسی می شوند.
وی افزود: این 88 واحد تولیدی استان متقاضی دو هزار و 900 میلیارد ریال بودند که با بررسی های انجام شده و با توجه به قدرت بازپرداختی واحدها 670 میلیارد ریال مورد تایید قرار گرفت.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان مرند یکی از قطب های کشاورزی و صنعتی استان است که واحدهای با اهمیتی در این شهرستان فعال هستند و در سال اقتصاد مقاومتی انتظار ویژه ای از این شهرستان داریم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.