خیانت 1500 میلیاردی در حق "شهر آفتاب" !

محمدمهدی تندگویان گفت: برای راه‌اندازی شهر آفتاب ازسازمان‌ها و مناطق شهرداری هزینه شده و نهایتاً با 1500 میلیارد تومان نمایشگاه شهر آفتاب احداث شده که خالی ماندن آن خیانت به شهر است.

خیانت 1500 میلیاردی در حق به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی تندگویان درباره انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب اظهار داشت: اعضای شورای شهر نامه‌ای را برای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برای رئیس‌جمهور تنظیم و ارسال کردند.
 
وی با اشاره به اینکه موافق ارسال نامه به رئیس‌جمهور نبوده‌ام، گفت: با نامه و مکاتبه کار به جایی نمی‌رسد و اگر شورا می‌خواهد تصمیمی را بگیرد باید خیلی عملیاتی اقدام کند، شاید رئیس‌جمهور جواب آن نامه را هم ندهد.
 
تندگویان ادامه داد: نامه تنظیم‌شده به رئیس‌جمهور توسط اعضا امضا شد و در حال حاضر بنده خبری ندارم که رئیس‌جمهور نسبت به این نامه واکنش داشته است یا خیر.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما یک بحث کلی درباره برگزاری نمایشگاه در شهر داریم و بنده هم بیشتر درباره مصلی بحث دارم. مصلای تهران نه سالن نمایشگاهی است، نه تعریف آن به نمایشگاه می‌خورد و اگر مدعی ساماندهی نمایشگاه‌ها هستیم، باید یک جدول مشخص نمایشگاهی در شهر تهران ایجاد کنیم و بعد مشخص شود کدام نمایشگاه می‌تواند فعال باشد.
 
تندگویان افزود: شورای شهر تاکنون یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به احداث نمایشگاه شهر آفتاب داده است و پیش‌بینی می‌شود برای راه‌اندازی این نمایشگاه از سرفصل‌های بعضی از سازمان‌ها و مناطق شهرداری نیز هزینه شده است. نهایتاً با 1500 میلیارد تومان نمایشگاه شهر آفتاب احداث شده که هر روز این نمایشگاه خالی باشد، خیانت به شهر است.
 
وی گفت: چندین بار به شهرداری تذکر داده‌ایم که بعد از نمایشگاه کتاب، این نمایشگاه یک روز هم نباید خالی باشد و جدول نمایشگاهی آن تدوین شود.
 
منبع:خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار