نماینده حامی مالی باشگاه پرسپولیس گفت:پیراهن تیم پرسپولیس شباهتی به لباس آر‌سنال ندارد.

لباسهای پرسپولیس شبیه آرسنال نیست/دلیلی برای فسخ قرار داد با تیم ملی وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدعلی بردبار در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌هایی را برای لباس تیم پرسپولیس در اختیار بر‌انکو قرار دادیم که از بین این طرح‌ها یکی را انتخاب کرد.

وی درباره زمان برگزاری جشن پیراهن پرسپولیس اظهار کرد: قبل از مسابقات لیگ برتر باید این جشن برگزار شود و طاهری بیان کرده که برنامه متفاوتی برای این جشن در نظر گرفته است. همچنین از حضور خواننده و بازیگر در این مراسم اطلاعی ندارم.

نماینده بردبار درباره بی کیفیتی لباس تیم ملی بیان کرد: کی‌روش از  سری اول پیراهن تیم ملی ایراد گرفت که منطقی بود اما در تولیدات جدید نظرات سر‌مربی تیم ملی لحاظ شد و بهترین پارچه روز دنیا با استاندار‌های جهانی برای دوخت لباس تیم ملی در نظر گرفته شد.

البسه تیم ملی بیان کرد: طبق برنامه قرار است نمونه‌های لباس  تیم ملی در روزهای آینده به کی‌روش تحویل داده شود تا وی نظر نهایی را در مورد لباس تیم ملی  بدهد.

نماینده البسه تیم ملی بیان کرد: طبق تلاشهای صورت گرفته قرار است 7 فروشگاه به 20 فروشگاه ارتقا یابد. همچنین در حال رایزنی با فروشگاه‌هایی هستیم که به طور انحصاری لباسهای پرسپولیس را به فروش برسانند و فروشگاه‌هایی که تمایل به عرضه پیر‌اهنهای پرسپولیس را دارند می‌توانند پیشنهادهای خود را از طریق ایمیل به ما ارائه دهند. همچنین ما قرار است با 200 فروشگاه عقد قرارداد کنیم و برای اولین بار قرار است که لباسهای پرسپولیس به صورت انحصاری در شهرستان‌ها به فروش برسد.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم های فوتبال پرسپولیس، سا‌یپا، ماشین سازی، تراکتور سازی و تیم مشهد و به احتمال زیاد چند تیم لیگ برتری قرار است از فصل آینده با لباسهای جیو‌ا به میدان مسابقه می‌روند.

وی درباره ترخیص نشدن محموله لباسهای تیم ملی در گمرک تصریح کرد: این موضوع عادی است چرا که 10-15 روز طول می‌کشد مدارک مورد تایید مسئولان گمرک قرار گیرد.

بردبار درباره اختلا‌فش با کی‌روش و احتمال فسخ قرارداد فدراسیون با حامی مالی البسه تیم ملی گفت: ما قرارداد با فدراسیون بستیم و مفاد قرارداد را هم رعایت می‌کنیم و هیچ دلیلی برای فسخ قرارداد وجود ندارد همچنین فسخ قرارداد یک طرفه غیرقانونی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کیفیت لباسهای جیوا به گونهای تهیه شده که لباس تیم ملی در دیدار با قطر در گرمای 45 درجه دوحه و چین با آب و هوای شرجی تفاوت بسیاری دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار