مدد نصيري نيا گفت: براي اينكه مسابقات را هر چه بهتر برگزار كنيم بايد در آن پول باشد اين جام بدون پول جام نيست.

مدد نصيري نيا در مورد مسابقات جام نامجو به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: جام نامجو قبل از اينها به صورت بين المللي برگزار مي شد و كشورهاي زيادي در اين مسابقات شركت مي كردند ولي هم اكنون چون جايزه و پول در آن نيست به صورت بين المللي برگزار نمي شود.

وي ادامه داد: جام نامجو در سال 90 بدون تيم هاي خارجي برگزار مي شود چون ديگر پولي در مسابقات جام نامجو به قهرمانان داده نمي شود.

نصيري نيا تصريح كرد: مسابقات جام نامجو هم اكنون رقابت هايي است كه دو دوره مسابقات به يك جام تبديل شده است. جام نامجو به علاوه مسابقات كشوري چون تمام قهرمانان كشور در اين جام شركت مي كنند.

وي ادامه داد: بهتر بود اين دوره جام نامجو مثل سابق با حضور كشورهايي هم چون ازبكستان ، قزاقزستان و ازبكستان برگزار شود تا اعتبار جام نامجو حفظ شود.

نصيري نيا خاطرنشان كرد: وقتي مسابقات جوايز بالاي را در خود دارد بهترين هاي دنيا پاي به مسابقات مي گذارند و رقابت ان چنان داغ و جذاب مي شود كه تماشاگران و هواداران وزنه برداري زياد تر مي شود.

وي ادامه داد: مثل فوتبال آن قدر در اين رشته پول است ولي هيچ موفقيتي در آم نيست ولي در وزنه برداري هميشه مدال و قهرماني وجود دارد و پول در آن پيدا نمي شود.

نصيري نيا اظهار داشت: در حال حاضر كشورهاي عربي كه هيچ استعدادي در وزنه برداري ندارند با سرمايه گذاري زياد و جوايز بزرگ تمام قهرمانان دنيا را به كشورهاي خودي كشاند تا كمي در اين رشته قدرتي و پر مدال پيشرفت داشته باشند .

وي ادامه داد: جام نامجو بايد آن قدر پول داشته باشد تا اعتبار گذشته خود را از دست ندهد و بايد با زنده نگه داشتن جام نامجو وزنه برداري و ياد محمود نامجو را گرامي داريم.

نصيري نيان درباره عقاب همدان خاطرنشان كرد: تيم وزنه برداري عقاب همدان از نفرات بومي تشكيل شده است و مسئولان اين تيم فقط اي از اين تيم تجربه اندوزي را انتظار دارند در ليگ با تيم هاي قدرتمند خوب رقابت كرديم و نتايج نسبتا خوبي بدست آورديم.

وي ادامه داد: در تيم عقاب همدان پول زيادي هزينه نشده است تيم هاي اول و دوم ليگ برتر وزنه برداري تيم هاي دولتي ملي حفاري و مناطق نفت خيز جنوب مي باشند كه پول زياد در اين تيم هاي ديده مي شود.

نصيري نيا تاكيد كرد: تيم هاي ملي حفاري و مناطق نفت خيز با سرمايه گذاري كه در ليگ برتر وزنه برداري دارند به طور حتم بايد اين مقام را بدست بياورند چون بهترين هاي ليگ در اين دو تيم مي باشند و بايد قهرمان ايران و آسيا باشند.

وي در پايان گفت: در سال هاي قبل من در تيم پيام ارتباطات تهران بودم كه دو سال اين تيم قهرمان ايران و آسيا بود و اين سرمايه گذاري پول در ورزش است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار