امام جمعه موقت میامی چرا نباید کلینیک های تخصصی در بیمارستان میامی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از میامی ؛ امام جمعه موقت شهرستان میامی درخطبه های نماز جمعه میامی از وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان انتقاد کرد.
حجت السلام سید حسین موسوی با بیان اینکه بیمارستان میامی بخش دوم دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) شاهروداست، گفت: تا به امروز فعالیت های تنها مرکز درمانی میامی که امید حدود چهل هزارنفر جمعیت موجود و حدود بیست میلیون مسافر و زائر امام رضا(ع) است بدون مجوز بوده است و بیمارستان میامی در واقع بخش دو دیالیز بیمارستان امام حسین(ع) شاهروداست.
موسوی بابیان اینکه خدمت مسئولان باید در رفتار و نوع عملکرد شان دیده شود تاکید کرد : مردم ولی نعمت ما هستند ونباید به مردم نگاه سود مدارانه داشت وامسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل است باید اقدام و عمل مسئولین دیده شود و نباید اقدام و عمل هم تبدیل به شعار شود.
خطیب موقت میامی با بیان تاریخچه بیمارستان میامی گفت: سال69 برای جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر، 170 کیلومتر راه ترانزیت، حدود50 روستا وشهر و میلیون ها زائرعبوری دارند و مردم با این وسعت قرار براحداث یک بیمارستان در میامی شدو مردم 26 سال صبر کردندو تاکنون بی نتیجه مانده است وهمچنان افراد مستضعف متحمل هزینه هایی می شوند تا از روستاهای دور افتاده به بیمارستان میامی برسند ولی متاسفانه به دلیل نبود امکانات کافی در بیمارستان میامی این افراد وحتی افراد ساکن میامی مجبورند برای درمان به بیمارستان های شاهرود باتحمل هزینه های زیاد بروند.
امام جمعه موقت میامی گفت: چرا نباید کلینیک های تخصصی در بیمارستان میامی  داشته باشیم وهنوز سربرگ بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود در نامه های بیمارستان میامی باشد و کنار تمام اموال بیمارستان میامی هم تماما آرم اموال بیمارستان امام حسین(ع) زده شده باشد.
موسوی هشدار دادحتماباید بچه ای در آمبولانس به دنیا بیاید که متخصص در این بیمارستان میامی حضور پیدا کند وی خواستار اسقرار هلیکوتر امداد دراین مرکزشد وگفت: باتوجه نیاز ضرورت امدادرسانی درحوادث جاده ای از زمانی که تماس گرفته می شود و امداد هوایی از شاهرود می آید حدود 20 دقیقه طول می کشد و احتمال  به موقع نرسیدن بیمار به بیمارستان امام حسین(ع)است.
موسوی به مسئولان زیربط در شبکه بهداشت توصیه کردکه مردم ولی نعمت ما هستند و باید یک نگاه مهربانانه با مردم داشت واز مردم به عنوان پل ارتقای و سکوی پرش استفاده نکرد.
وی به امکانات موجود دربیمارستان اشاره کردوافزود: در بیمارستان میامی اتاق عمل داریم اما به دلیل نداشتن مجوز نمی توان حتی یک عمل سرپایی انجام داد و امروز فعالیت این بیمارستان متاسفانه تنها به خواست مردم و فشارهای نهادهای مردمی دایراست.
وی یادآورشد به بنده بارها جهت کمک وخرید تجهیزبرای این مرکز از طرف خیرین مراجعه شده است اما به دلیل اینکه بیمارستان میامی مجوزی ندارد نمی توانیم کمک ها را قبول کنیم چون بیمارستانی وجود ندارد
موسوی درمورد حل مشکلات گفت:بازهم به مسئولان یادآوری میکنم که نگاه قومی قبیله ای نداشته باشندو اگر نگاه قومی و قبیله ای را از ذهن خود بیرون بکشیم و تقوا را در صدر کارهای خود قرار دهیم دیگر فرقی بین میامی و شاهرود نباید باشد و از انصاف بدور است به جای اینکه حق رامردم مطالبه  کنیم همه را در هاله ای از ابهام نگه داریم و وقتی به جناب وزیر گفته شد که این بیمارستان برای جمعیت بالغ بر 40 هزار نفر است در پاسخ گفته شد 4 هزار یا 40 هزار؛ گویی به وزیر هم آمار غلط می دهند.
حجت الاسلام سید حسین موسوی خطیب موقت میامی با تاکید بر اینکه شوراها، ریاست بیمارستان و مسئولان باید پیگیر مسائل بیمارستان باشند، گفت: باید مردم هم از مسئولان حمایت کنند.
انتهای پیام / ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.