مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت : تشکیل کنسرسیوم صادراتی خرمای استان بوشهر به تقویت صادرات این محصول استراتژیک کمک کرده است.

صادرات 26 هزار تن خرمابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، مهدی صفوی صبح امروز در نشست بررسی اجرای طرح خوشه‌ صنعتی خرما در این استان اظهار داشت: خوشه صنعتی خرمای استان بوشهر در راستای بین‌المللی شدن این محصول و ورود به بازارهای جهانی تشکیل شده که توانسته زمینه ورود خرمای بوشهر به بازارهای داخلی و جهانی را فراهم کند.

وی افزود : خرمای استان بوشهر با داشتن برند تجاری اکنون در بازارهای بین‌المللی بر اساس استانداردهای روز جهانی حضور دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت : یکی از مهم‌ترین عوامل در شکل‌گیری خوشه صنعتی ، ایجاد وحدت رویه و نزدیک کردن بنگاه‌ها است .

صفوی تاکید کرد: صنایع کوچک در حوزه کسب و کار می‌توانند ابزار مهمی برای رسیدن به عرصه‌های تولید ملی و اشتغال پایدار باشد و خوشه‌های صنعتی  به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور در این حوزه نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه خوشه صنعتی آبزیان امسال آغاز می‌شود افزود: با تخصیص اعتبارات لازم در قالب بودجه‌ ملی پروژه خوشه صنعتی آبزیان آغاز می‌شود که نقش مهمی در رشد و گسترش هر چه سریع‌تر این مدل توسعه‌ای در بخش صنایع کوچک دارد.

صفوی از تشکیل کنسرسیوم صادراتی خرمای استان بوشهر خبر داد و افزود : تشکیل این کنسرسیوم از نتایج خوشه صنعتی خرمای استان که به تقویت صادرات این محصول استراتژیک کمک کرده است.

وی با اشاره به افزایش صادرات خرمای استان بوشهر تصریح کرد: با تشکیل کنسرسیوم صادراتی خرمای استان بوشهر صادرات این محصول افزایش یافت به‌گونه‌ای که 26 هزار تن خرمای این استان صادر شد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.