سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: جشن کتاب کودک و نوجوان با حضور 50 نویسنده کتاب کودک و نوجوان کشور در نیشابورپایتخت کتاب ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس کرخی افزود: نیشابوربه عنوان پایتخت کتاب ایران از چهارم تا هشتم مرداد ماه میزبان نویسندگان مطرح کتاب کودک و نوجوان کشور است.

وی اظهار کرد: جشن کتاب کودک و نوجوان به دعوت ستاد اجرایی پایتخت کتاب در نیشابور و همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان این شهرستان برگزار می شود.

کرخی ادامه داد: در این برنامه نویسندگان با مخاطبان کودک و نوجوان و مربیان و نویسندگان جوان نیشابور دیدار می کنند و نشست های شعر و قصه، کارگاه های داستان نویسی و شعر، جشن امضای کتاب نویسندگان، شعرخوانی و قصه خوانی در کنار آرامگاه حکیم عمر خیام و شیخ فریدالدین عطار نیشابوری، نشست های تخصصی با نهادهای مدنی و سمن های فرهنگی برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگفت: باید از این فرصت به بهترین شکل بهره برداری شود و تعهدات دستگاه های مختلف در این زمینه محقق گردد تا امکان برنامه ریزی شایسته برای ارتقای سطح مطالعه و توسعه فرهنگ کتاب خوانی فراهم شود.

شهر نیشابور امسال به عنوان پایتخت کتاب کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار