«محمد سمیع» والی ولایت نیمروز افغانستان به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی امروز/ یکشنبه/ از طریق فرودگاه کنارک وارد چابهار شدند.

والی ولایت نیمروز افغانستان وارد چابهار شد
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، این هیات در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرمانداران چابهار و کنارک و جمعی از روحانیان و مسئولان محلی قرار گرفت.

فرماندار چابهار در حاشیه وررود این هیات افغانستانی به ایرانا گفت: والی ولایت نیمروز افغانستان به همراه هیات بلند پایه از تجار و سرمایه گذاران این کشور در سفر 2روزه به این شهرستان از طرح توسعه بندر شهید بهشتی، کارخانه فولاد، قسمت کارگاهی و صنعتی منطقه آزاد و سایت پتروشیمی مکران دیدن می کنند.

احمدعلی موهبتی اظهار داشت: این هیات دیدارهایی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خواهند داشت.

وی ادامه داد: این هیات در سفره 2 روزه خود به چابهار در نشست کمیته های تخصصی چهارگانه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی با تجار و بازرگانان در این شهرستان شرکت می کند.

نیمروز ولایتی (استان) در جنوب باختری افغانستان است که در همسایگی کشور ایران قرار دارد و شهر زرنج مرکز آن و شهرهای چخانسور و چهاربرجک از مهمترین شهرهای تابعه این ولایت است.
سیستان و بلوچستان حدود 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

شهرستان چابهار با 260 هزار نفر جمعیت در 645 کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.