عکسی جدید از قاب فلزی آیفون ۷ در چهار رنگ منتشر شده و به نظر می‌رسد خبری از رنگ‌های جدید نخواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواردی که درباره آیفون ۷ زیاد شنیده‌ایم، وجود رنگ‌های جدیدی همچون مشکی فضایی و آبی تیره بوده است. اما امروز عکسی جدید از قاب فلزی آیفون ۷ در چهار رنگ منتشر شد و به نظر می‌رسد خبری از رنگ‌های جدید نخواهد بود.

چند هفته پیش خبرهایی مبنی بر اضافه شدن رنگ مشکی فضایی (برای هماهنگ‌تر شدن با اپل واچ) و همینطور آبی تیره به سری آیفون‌های اپل شنیدیم. این خبرها آنقدر جدی گرفته شدند که حتی برخی از گرافیست‌ها رندرهایی با رنگ‌های جدید از آیفون ۷ ساختند و بسیاری نیز دلباخته آیفون در این رنگ‌ها شدند.

انتشار اولین عکس از چهار رنگ آیفون 7

اما عکسی که در زیر می‌بینید، به نظر می‌رسد آب سردی‌است روی شایعات قبلی. همانطور که مشاهده می‌کنید، در عکس زیر شاهد قاب بدنه فلزی آیفون ۷ هستیم که همانند نسل کنونی در چهار رنگ طلایی رزی، خاکستری فضایی، طلایی و نقره‌ای ساخته شده است و خبری از رنگ جدید نیست.

آخرین باری که شرکت اپل از یک رنگ کاملا تیره در ساخت آیفون استفاده کرد، به آیفون ۵ و رنگ مشکی آن بر می‌گردد. ولی مشکلاتی که همین رنگ روی بدنه آیفون ۵ داشت، موجب شد اپل به سراغ رنگ خاکستری فضایی برود و آن را با رنگ مشکی جایگزین کند. احتمال دارد به دلیل همان مشکلاتی که برای آیفون ۵ به وجود آمده بود، اپل قید رنگ مشکی را برای آیفون ۷ زده باشد. احتمال هم دارد که بدنه‌های آیفون با رنگ مشکی هنوز تولید نشده باشند و بعدا در زمان معرفی چشممان به جمال رنگ مشکی آیفون ۷ هم روشن شود.

در پایان باید بگوییم شایعات درباره آیفون بعدی گویا همچنان ادامه دارد و هر روز باید منتظر عکس و اطلاعات جدیدی از این گوشی باشیم. شما درباره آیفون ۷ چه فکر می‌کنید؟ آیا آیفونی با رنگ مشکی را ترجیح می‌دهید یا همین رنگ‌های کنونی برای شما مناسب هستند؟
منبع: وب سایت جی اس ام
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.