برنامه 15 قسمتی «کتاب دین» با هدف معرفی آثار منتخب جشنواره کتاب‌های دین با بخش های متنوع، در شهریور به روی آنتن شبکه یک می رود.

حمید نوبهار تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی در خصوص برنامه جدید خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: برنامه «کتاب دین» 15 برنامه 15 دقیقه ای است که با هدف معرفی کتب منتخب در جشنواره دوسالانه «کتاب دین» در ماه شهریور به روی آنتن شبکه یک می رود.

وی با بیان ویژگی‌های جشنواره «کتاب دین» گفت: در جشنواره دین که مرداد برگزار می‌شود، 15 منتخب در برنامه حضور یافته و معرفی می شوند. محتوای این کتاب ها در حوزه رمان، تاریخی، مدیریت، بانکداری و... هستند.
 
نوبهار در ادامه توضیح داد: آیتم های مختلفی برای این برنامه در نظر گرفته شده است، از جمله آیتم گفتگو با نویسنده کتب منتخب، نریشن و نتیجه‌گیری.

وی تصریح کرد: در بخش گفتگو، در یک فضای صمیمی با نویسنده به صحبت می نشینیم و او دلایل انتخاب اثرش به عنوان کتاب برگزیده را از زبان خود مطرح می کند. به بیانی دیگر نویسنده، کتاب خود را نقد می کند. درواقع می بینیم که نویسنده در جایگاه نقاد چه نقدی را به کتاب خود وارد می کند.

نوبهار افزود: در قسمت نریشن خوانی، یک پاراگراف برگزیده از کتاب مورد نظر انتخاب می شود و به همراه نریشن  و استفاده از تصاویری که مردم را به کتاب خوانی ترغیب می کند ارائه می شود.

وی آیتم بعدی برنامه را معرفی و بیان کرد: در آیتم نتیجه گیری، به منظور ترویج مطالعه بین مردم کوچه و بازار، یک پاراگراف در نظر گرفته می‌شود و جملات این پاراگراف از زبان خود افراد  ادامه پیدا کرده به هم متصل می شوند.

حمید نوبهار در پایان گفت: خواننده تیتراژ «کتاب دین» رضا مشکات است. تیتراژ برنامه در یک فضای احساسی تهیه شده و شعر آن هم در قالب گپ و گفت با خدا است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار