مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در بهبهان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ مدیر کل بهزیستی خوزستان، در این مراسم گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 350 متر مربع با زیربنای 1350 متر مربع در چهار طبقه ساخته شده است.

غلامرضا صدیق راد با بیان اینکه مبلغ 18 میلیارد ریال هزینه ساخت و تجهیز این مرکز را حاج شکرالله پراش از خیرین بهبهانی پرداخت کرده است، ظرفیت نگهداری این مرکز را 20 کودک دختر و20 کودک پسر خواند و افزود: در حال حاضر در این مرکز 16 پسر و 13 دختر نگهداری می شوند.

وی همکاری موسسات خیریه در استان با سازمان بهزیستی را خوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر در استان 12 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وجود دارد که توسط موسسات خیریه اداره می شوند و سازمان بهزیستی در استان اداره این مراکز را به موسسات خیریه واگذار کرده است.

مدیر کل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه فقط نگهداری کودکان زیر سه سال بر عهده بهزیستی است که این امر طبق وظایف حاکمیتی بوده، افزود: در هفته بهزیستی 90 واحد مسکونی افتتاح و به مددجویان واگذار و پنج مرکز مشاوره ترک اعتیاد وتعدادی مرکز مشاوره خانواده در سطح استان افتتاح و شروع بکار می شود.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس معنوی از خیر سازنده این مرکز و اعضای هیات امنای موسسه سرنوشت بهبهان تجلیل شد.

انتهای  پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
بهبهان مسکن مهر امام علی بلوک 26واحد 4