معاون باشگاه پرسپولیس و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه گفت: قرارداد ما با طارمی قطعی است و مشکلی برای بازگشت این بازیکن وجود ندارد.

ترکاشوند: برای شادی هواداران از طارمی گذشتیم/ بازیکنان اوکراینی با نظر برانکو جذب شدندبه گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی ترکاشوند  درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: طارمی روزی که برای مذاکره  به باشگاه پرسپولیس آمد با ما به توافق رسید و با وجودی که در این مدت  با ریزه اسپور توافق کرد و حتی در تمرینات این تیم شرکت کرد، با تلاش طاهری و مسئولان باشگاه به پرسپولیس بازگشت.

وی درباره زمان بستن قرارداد طارمی بیان کرد: وی قراردادش را بسته و با ما توافق قطعی کرده است. در واقع همان روزی که طارمی به باشگاه آمد قراردادش بسته شد.

ترکاشوند درباره توافق پرسپولیس با 2 بازیکن اوکراینی اظهار کرد: این 2 بازیکن هم فردا در تست پزشکی شرکت می کنند و پس از انجام این تست ها، قراردادشان بسته می شود. پس از عقد قرارداد 2 بازیکن اوکراینی و بازگشت طارمی، فهرست بازیکنان پرسپولیس تکمیل می شود.

وی درباره ناراحتی برخی هواداران از بازگشت طارمی، گفت: ما برای شادی هواداران پرسپولیس تلاش می کنیم و بازگشت طارمی هم در راستای همین امر است. باور کنید مسئولان باشگاه هم از رفتار طارمی ناراحت بودند اما به دلیل هواداران گذشت کردند. مطمئن باشید که در قرارداد ما با طارمی بندهایی برای جبران اتفاقات اخیر و شادی هواداران وجود دارد.

معاون باشگاه پرسپولیس درمورد این که آیا بازیکنان اوکراینی مد نظر برانکو هستند یا خیر، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی برانکو کاری نمی کند و مطمین باشید جذب پولیانسکی و پرومویف در راستای درخواست برانکو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار