گفتگوی فیس‌بوکی با عنصر اسرائیلی داعش/ لذت جنگ را نمی‌توان در بهترین هتل‌های تل‌آویو یافت!

یک خبرنگار صهیونیست با ارسال پرسش‌هایی در صفحه فیس‌بوک یک عضو اسرائیلی داعش، مصاحبه‌ای اختصاصی با وی انجام داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وای نت نیوز؛ دست‌کم 40 اسرائیلی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش راهی سوریه و عراق شده‌اند. حسن شعلان، خبرنگار وای نت نیوز با ارسال پرسش‌هایی در صفحه فیس‌بوک ربیعه شحاده، مصاحبه‌ای اختصاصی با این عضو اسرائیلی داعش پیش از شرکت در نبرد فلوجه انجام داده است.

شعلان با ارسال سوالاتی از شحاده درباره علت پیوستن به داعش پرسیده است.

شحاده با اشاره به این که فرصت چندانی برای پاسخگویی به پرسش‌های وی ندارد بخشی از پاسخ‌های خود را در فیس‌بوک ارسال کرده است.

گفتگوی فیس‌بوکی با عنصر اسرائیلی داعش/ لذت جنگ را نمی‌توان در بهترین هتل‌های تل‌آویو یافت!

شحاده در سمت چپ

در بخشی از پاسخ‌های فیس‌بوکی این تروریست اسرائیلی آمده است: "ما فرصت چندانی برا مصاحبه نداریم. آن‌ها (سرکردگان داعش) به ما اجازه فعالیت در اینترنت را نمی‌دهند. بیشتر اوقات خود را به نبرد در مرزهای فلوجه سپری می‌کنیم. آن‌ها می‌گویند باید آن‌قدر بجنگیم تا بمیریم. این جنگ در راه خدا است و لذتی که در آن است را نمی‌توان در بهترین هتل‌های تل‌آویو یافت. جنگ همچنان در جریان است و باوجود از دست دادن برادرانمان بر آن غالب خواهیم شد."

شحاده درباره حضور اسرائیلی‌ها در میان تکفیری‌های داعش آورده است: "جوانان اسرائیلی زیادی به ما پیوسته‌اند که از عنوان کردن نامشان خودداری کرده‌اند. آن‌ها افراطی‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین شیوه‌ها و ایده‌ها را در جنگ به کار می‌برند. ایده‌هایی که مردم هر جامعه‌ای را به جنون می‌کشاند."

تاکنون 5 داعشی اسرائیلی در درگیری‌های فلوجه به هلاکت رسیده‌اند که آخرین نفر آن‌ها ماه گذشته کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۵
چقدرزشتن کی میخواد زن اینها بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۷ تير ۱۳۹۵
"ایده‌هایی که مردم هر جامعه‌ای را به جنون می‌کشاند." ($)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۷ تير ۱۳۹۵
مرگ بر داعش . مرگ براسراییل . مرگ بر داعش لعنتی . مرگ بر داعش کثافت . مرگ بر داعش خونخوار. مرگ بر اسراییل آشغال . مرگ بر صهیونیست . مرگ بر داعش و حامیان داعش . مرگ بر آمریکا. مرگ بر ترامپ و حامیانش . مرگ بر اوباما . مرگ بر ضد انقلاب . مرگ بر منافقین . مرگ بر دشمنان اسلام و انقلاب . مرگ بر استکبار . مرگ بر دشمنان ایران . مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۵
حتی در توالتها
آخرین اخبار