حسین زاده فرماندار چالدران به همراه بخشدار دشتک، از روستای گل سعید بخش دشتک بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این بازدید مشكلاتي اعم از آب شرب روستائی ،مشکل مرتع ،بهسازی جاده روستائی ،ضعیف بودن گیرنده های تلویزیونی و کنترل سیلابها از مهمترين مسائلي بود كه روستاييان با فرماندار در ميان گذاشتند.

فرماندار چالدران در اين بازديد با بيان اين كه دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به بخش هاي روستايي دارد افزود: سعی داریم با توانمندسازی روستاییان ساکن در روستاها شور و شوق زندگی در روستا را دوباره احیا کنیم

حسین زاده برضرورت جلب مشارکت روستاییان دراجرای پروژه های عمرانی و آبادانی درروستاها تاکیدکرد و گفت: مردم ساکن در مناطق روستایی شهرستان در راستای ارتقاء وضعیت روستاهای خود مشارکت و همکاری خوبی را در جهت بهره برداری از طرحها و پروژه های عمرانی با دستگاه ها و ادارات دولتی داشته باشند.

فرماندار چالدران همچنین در این بازدید از فعالیت های شبانه روزی بسیجیان پایگاه عملیاتی سپاه شهرستان مستقر در این روستا تقدیر و تشکر کرد و افزود:امروزه در تمامی مناطق کشور عزیزمان ایران امنیت پایداری حاکم است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.