عضو سابق دپارتمان داوری گفت: طبق قوانین فیفا داوران فقط حق اظهار نظر درباره بازی خودشان را، مگر در موارد خاص و برای رفع ابهامات را ندارند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال امروز در حالی آغاز شد که مسئولان فدارسیون  ابتدا داوران حاضر در کلاس را انجام مصاحبه با رسانه ها منع کرده بودند ولی ساعاتی پس از انتشار این خبر در رسانه ها ، مسولان داوری تحت فشار رسانه ها با عقب نشینی کاملا آشکار موضوع ممنوع المصاحبه بودن داوران را رد کرد و  مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری فوتبال خبر ممنوع المصاحبه بودن داوران را تکذیب کرد.

در همین خصوص نوید مظفری عضو سابق دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش درباره قانون منع مصاحبه داوران گفت:اینکه داوران فوتبال نباید مصاحبه کنند، قانون فیفا است و چیزی جدیدی نیست.

داور بین المللی سابق کشورمان افزود: این قانون در سال هایی که من قضاوت میکردم هم وجود داشت و داوران این مساله را رعایت می کردند و بنظر فوتبال دوستان آیا در حال حاضر کسی این قانون را رعایت میکند؟

وی ادامه داد: فیفا سال هاست که داوران و ناظران را اظهار نظر در مورد بازی های خود منع کرده و در صورت تخطی از این قانون با داور متخلف برخورد میکند.

مظفری خاطرنشان کرد: البته فیفا به داوران فوتبال در موارد خاص و برای رفع شبهات بوجود آمده در بازی اجازه مصاحبه داده است.

عضو سابق در پایان گفت: فدارسیون فوتبال باید بطور واضح روشن کند که قانون منع مصاحبه در مورد ناظران و کارشناسان داوری که در رسانه ها حضور پیدا میکنند هم صدق میکند یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار