ترویج سبک زندگی اسلامی در راس برنامه‌های مساجد قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سنگر مقابله با هجمه دشمنان است.

حجت الاسلام سید مجید شرفی ، درجمع هئیت امناء مساجد شهرستان شادگان افزود: دشمنان امروز روحانیت، بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را موانع بزرگی در راه رسیدن به اهدافشان می دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام فعالیت خود را روی جوانان و مساجد متمرکز کرده‌اند گفت: مسجد سنگر و مرکز فرهنگ و تمدن اسلامی است و در صدر اسلام نیز مساجد محل تعلیم و تربیت، قضاوت و سایر امور اجتماعی و حکومتی بوده اند.

امام جمعه شادگان افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از بدو تشکیل آن تاکنون همیشه یک فرصت بسیار مناسب عبادی، مذهبی، هنری و فرهنگی محسوب می‌شدند که نقش زیادی در رشد جوانان دارند.

شرفی  قرآن و عترت، نماز و مسجد، خانواده و سبک زندگی و فعالیت‌های عمومی و فرهنگی را از عمده ترین محورهای فعالیتی کانونهای فرهنگی هنری مساجد در شهرستان شادگان عنوان کرد.

شادگان یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری و هیئت‌های مذهبی در این شهر بسیار چشمگیر است و جوانا ن زیادی در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.