مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: تعداد مسافران فرهنگی استان اردبیل در بازه زمانی ۲۵ خرداد تا ۲۶ تیر به ۳۷ هزار و ۲۲۶ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری با تأکید به شمارش هفتگی آمار اسکان فرهنگیان تصریح کرد: تا به امروز ۱۱ هزار و ۴۴۳ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار و ۱۷۵ نفر روز اسکان یافته‌اند.

وی به آماده‌سازی هزار و ۲۴ کلاس درس اشاره و تأکید کرد: مهمانان فرهنگی استان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، تهران و اصفهان پذیرش شده‌اند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان با بیان اینکه ۱۲۱ مدرسه در ۱۹ ناحیه آموزشی مسئولیت اسکان فرهنگیان را به عهده دارند، اضافه کرد: بیشترین مهمان فرهنگی از استان آذربایجان شرقی پذیرش شده و بیشترین پذیرش نیز در ناحیه دو اردبیل ثبت شده است.

ناصری از راهنمایی مسافران فرهنگی با نصب اطلاعیه و بنر در ورودی تمامی شهرها خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این نقشه‌های محل اسکان به همراه شماره تماس توزیع می‌شود.

وی افزود: تاکنون کمبودی به لحاظ اسکان فرهنگیان نداشتیم و اگر بعد از کنکور آمار مسافران افزایش یابد کلاس‌های بیشتری در صورت نیاز برای اسکان آماده‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، مسافران ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.