کرمانشاه؛

پروژه آموزشی رفاهی را افتتاح خواهیم کرد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به استان با افتتاح پنج پروژه آموزشی و پرورشی همراه خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرزبان نظری گفت: این دو استخر با زیربنای 2986 مترمربع در شهرستان‌های کرمانشاه و قصرشیرین ساخته شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه همچنین سه پروژه آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظری این سه پروژه آموزشی را شامل 28 کلاس درس دانست و افزود: این پروژه‌های آموزشی در زمینی به مساحت 4678 متر مربع احداث شده‌اند.

نظری در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه‌های آموزشی و پرورشی پیشنهادی برای تصویب در جریان سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه داشت و افزود: پیشنهاد راه‌اندازی 14 باب هنرستان در 14 شهرستان استان کرمانشاه یکی از مهمترین اینپیشنهادات خواهد بود که برآورد اعتبار ساخت این هنرستان‌ها دراستان بالغ بر 56 میلیارد تومان است.

تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی، اصلاح سیستم‌های گرمایشی و ... پیشنهادان دیگری بود که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از آن به عنوان یکی از مطالبات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در سفر دکتر روحانی یاد کرد و افزود: اعتبار لازم برای اجرایی شدن اینپیشنهادات نیز6.3 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه رونق استان را در بخش‌های مختلف به‌دنبال داشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار