ارتقای تولید ملی با افزایش کیفیت محصولات

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت:با افزایش کیفیت و استاندارد کالا، خریداران تمایل بیشتری نسبت به خرید کالاهای ایرانی خواهند داشت و همین امر موجب ارتقای جایگاه تولید ملی می شود.

محمدحسین میرمحمدی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره از عدم برنامه ریزی درخصوص استفاده از کالاهای ایرانی گفت: اقدامات دولت درخصوص استفاده از کالاهای ایرانی بی نتیجه مانده اگرچه دراین بین تسهیلاتی را هم برای تولیدکنندگان درنظر گرفته اما همچنان کالاهای ایرانی از نظر مصرف کنندگان کیفیت پایین دارد.

وی ادامه داد: با افزایش کیفیت و استاندارد کالا، خریداران تمایل بیشتری نسبت به خرید کالاهای ایرانی خواهند داشت و همین امر موجب ارتقای جایگاه تولید ملی می شود.
 
میرمحمدی  اظهار داشت:در اقتصاد مقاومتی نیز توجه به بخش تولید، مدیریت واردات و جهت‌گیری به سمت صادرات مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید سعی شود که صنایع تولیدی به دانش و تکنولوژی روز دنیا دست یابند و از این طریق تولیدات داخلی در رده های کیفی بالا تولید شوند تا برای حضور در بازار داخلی و خارجی حرفی برای گفتن داشته باشند.


 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار