عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:با توجه به شرایط موجود در آستانه بازی های المپیک مصلحت در این بود که تصمیم نهایی را برای انتخاب ملی پوشان المپیکی خود محمد بنا بگیرد.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:در هر صورت شرایط این روزهای کشتی فرنگی به سمتی حرکت کرد که اعضای شورای فنی تصمیم گرفتند برای انتخاب ملی پوشان به محمد بنا اختیار تام دهند چرا که او خودش پاسخگوی هر نتیجه ای در المپیک خواهد بود.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران تصریح کرد:ما به محمد بنا اعتماد داریم و برای همین هم از همان ابتدا اختیارات بسیاری به او داده شد،شاید در برخی مسائل اختلاف نظرهایی هم وجود داشت اما موفقیت کشتی از هر چیز دیگری مهم تر است در نتیجه صلاح و مصلحت در این بود که برای حفظ آرامش بنا تصمیم نهایی را برای انتخاب نفرات مورد نظرش بگیرد.
مشتاقی تاکید کرد:تمامی نفرات انتخاب شده از حمید سوریان گرفته تا بشیر باباجانزاده با توجه به کسب عناوین مختلف در رقابت های جهانی و المپیک از تجربه لازم برخوردار هستند و این پتانسیل را دارند تا در بازی های المپیک خوش بدرخشند و با کسب مدال های خوشرنگ با عناوینی بهتر از المپیک لندن دل میلیون ها ایرانی  را شاد کنند.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد:برای همه ورزشکاران ایرانی در المپیک 2016 برزیل  به خصوص کشتی گیران آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم آزاد و فرنگی کاران از این میدان مهم با دست پُر به کشور بازگردند تا کشتی به عنوان ورزش اول کشور همچنان به بزرگی خود ادامه دهد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار