رییس سازمان امور دانشجویان از وضعیت اجاره بهای خوابگاهها و ژتون غذایی دانشجویان به نسبت تورم موجود برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سیاست صندوق رفاه دانشجویان در تعیین میزان اجاره بهای خوابگاهی براساس عادلانه سازی قیمت ها است و طبق تصمیمی که در هیات امنای صندوق و سازمان امور دانشجویان اتخاذ شده از سال جاری میزان اجاره بهای خوابگاه ها بر اساس رتبه بندی مشخص، اعمال می شود.

وی در خصوص عادلانه سازی نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها توضیح داد: یکی از نگرانی‌هایی که درباره نرخ اجاره بها داشتیم این بود که میزان اجاره بهای تمامی خوابگاه ها از درجه یک گرفته تا خوابگاهی که از کیفیت برخوردار نیست، یکسان بوده که در رتبه بندی خوابگاه ها این فرآیند اصلاح شده است.

صدیقی با یادآوری اینکه خوابگاه‌های دانشجویی از سطح یک تا پنج رتبه بندی شده‌اند و در حد تورم افزایش اجاره بها دارند، عنوان کرد: در مجموع با در نظر گرفتن موضوع رتبه بندی هیچ افزایش قیمتی در بحث اجاره بهای خوابگاه ها برای سال تحصیلی جدید نداریم. برای خوابگاه هایی که در رتبه چهار و پنج قرار دارند و جزو خوابگاه های فرسوده به شمار می روند، در سال تحصیلی جدید کاهش اجاره بها لحاظ می شود.

رییس سازمان امور دانشجویان همچنین درباره قیمت ژتون تغذیه در سال تحصیلی جدید اعلام کرد: هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان اخیرا با حضور تمام اعضا تشکیل شد و با توجه به سیاست هایی که از قبل وجود داشت تصمیماتی اتخاذ شد که در حوزه ژتون تغذیه دانشجویی نیز افزایش قیمت غذا برای سال تحصیلی جدید در حد تورم یعنی ۱۲ درصد  افزایش پیدا می کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.