بهای نفت شاخص آمریکا در آغاز معاملات روز جمعه افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری فرانسه، بهای نفت شاخص آمریکا، وست تگزاس اینترمدییت، در آغاز معاملات روز جمعه افزایش یافت. 

بر این اساس، بهای هر بشکه نفت خام سبک و شیرین، وست تگزاس اینترمدییت (دبلیو.تی.آی) که بیشتر برای قیمت گذاری نفتی که در آمریکا مصرف می شود به کار برده می شود در آغاز معاملات بازار نفتی نیویورک، نایمکس، برای تحویل در ماه اوت با 51 سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 46 دلار و 19 سنت رسید.

‏«فیل فلین»(‏Phil Flynn‏)، کارشناس ‏شرکت کارگزاری و مدیریت سرمایه ‏گذاری «پرایس فیوچرز گروپ»(‏Price Futures Group‏) که نوسان بازار نفت ‏را بررسی و واکاوی می کند در این ‏باره می گوید بازار نفت این روزها آرام است زیرا داده ها و ارقامی که درباره میزان عرضه و تقاضا برای نفت در سطح جهانی، اعلام می شود به گونه ای نیست که سمت و سوی قیمت را تعیین کند. 

کارشناسان بخش کارگزاری نفتی ‏بانک کومرتسبانک (‏Commerzbank‏) که داده های ‏پایه آماری، مدیریتی و تحلیل‌های لازم در ‏خصوص مسائل نفتی و انرژی را ارائه ‏می‌کنند، در این باره می‌گویند اینکه بازارهای نفت این هفته سمت و سو نداشتند ناشی از انتشار چند گزارش بود که برداشت های متفاوت و در برخی موارد متناقضی از آنها به ذهن متبادر می شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار