در نشست تخصصی با تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ، سازو کار اجرای سفرهای ارزان قیمت بررسی شد .

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نشست تخصصی توسعه سفرهای ارزان قیمت با دعوت ازتعدادی از مدیران دفاتر فعال خدمات مسافرتی و به ریاست معاون گردشگری استان برگزار شد .

در این نشست ، حسین امامی معاون گردشگری اداره کل با اشاره به این موضوع که ایام تابستان ، فصل مسافرت و پرتردد استان آذربایجان غربی محسوب می شود گفت : یکی از مصوبات اصلی ستاد خدمات اجرایی سفر استان توسعه سفرهای همگانی و ارزان قیمت است و ما متولیان این امر لازم است که برنامه ریزی های خویش را به این سمت سوق دهیم .

معاون گردشگری استان گفت : سفرهای ارزان قیمت ، تنها از طریق شرکت در تورهای گروهی و دسته جمعی میسر است که متاسفانه این موضوع ، هنوز در بین شهروندان عمومیت پیدا نکرده است و این وظیفه دفاتر خدمات مسافرتی است که با تهیه و تدوین پکیج های کامل سفر نصف روزه یا یک روزه و تشریح و تبلیغ فواید و محسنات سفرهای گروهی ، ذهنیت شهروندان را به این امر سوق دهند.

حسین امامی ، ظرفیت های استان را از این نظر که بتواند سلایق و نیازهای گردشگران مختلف را برآورده سازد پر شمار دانست و گفت : همه ما بعنوان یک نهاد دولتی و همه شما بعنوان فعالیت حوزه گردشگری باید همسو باهم برنامه های مختلف سفر به مقاصد مشخص استان تدوین کنیم بطوریکه با استقبال عمومی و گسترده مواجه شود.

در پایان این نشست پس از بحثهای کارشناسی ، مقرر شد که دفاتر خدمات مسافرتی استان با تعامل و همکاری چند جانبه ، پکیج های سفر یک روزه را برای بازه زمانی مرداد ماه تا پایان شهریور ماه سال جاری تهیه و ارائه دهند تا پس از بررسی ، در دسترس عمومی علاقه مندان قرار گیرد .

انتهای پیام/س

برچسب ها: بررسی ، سفر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.