معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی و نقاط حادثه‌خیز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل که منجر به وقوع حادثه و خسارات جانی و مالی می‌شود بازدیدکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه دیدارعلیرضا محفوظی، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با آیت‌الله عبداالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی امروز  با هدف آگاهی بیشتر و مشاهده عینی مسائل و مشکلات راه در حوزه دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به کاشان سفر و از نقاط غیر ایمن و نقاط حادثه‌خیز حوزه راههای مواصلاتی این دو شهرستان بازدیدکرد.

سید جواد ساداتی‌نژاد، بازدید از نحوه پیشرفت پروژه‌های راه‌سازی در حال اجرا، طرح‌های عمرانی متوقف‌شده و پروژه‌های انجام شده در برخی محورها را از دیگر برنامه‌های حضور معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در کاشان برشمرد و افزود:وی امروز از نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای مواصلاتی شهر مشکات، سفیددشت، جاده بادرود-کاشان، شهر برزک و ابوزیدآباد نیز بازدیدکرد.

وی، بازدید از مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه عمرانی جاده گرمسار و کنارگذر شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را یادآورشد و گفت:این مقام مسوول برای رفع مشکلات و حوادث عدیده ناشی از نقاط حادثه‌خیز در شهر برزک طی سال 95 قول‌های مساعدی داد.

به‌گفته‌‎وی،قول حمایت و همکاری برای اجرای پروژه عمرانی راهسازی در اتصال محور مشهداردهال به رو ستاهای جوشقان، استرک، نشلج و  چنار و احداث حداقل دو مسیر از این راه‌های مواصلاتی در اتصال محور مشهداردهال از دیگر برنامه‌های بازدید است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، انجام رو شنایی معابر در نقاط حادثه‌خیز جاده مشهد اردهال و اتوبان قم- کاشان را با قو ل مساعد این مقام مسوول وزارت راه و شهرسازی تاکیدکرد و  گفت: اولویت جذب اعتبار این مهم از دیگر تصمیمات سفر معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به کاشان است.

ساداتی‌نژاد، اظهارداشت: شرکت در آیین عملیات آغاز به ساخت  مصلی نماز جمعه شهرستان آران و  بیدگل عصر امروز قبل از نماز مغرب و عشا در این شهرستان پایان بخش برنامه‌های سفر معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به کاشان است.

وی، در ادامه با اشاره به آرزوی دیرینه احداث جاده معروف «حرم تا حرم» از آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم گفت: امروز ضمن بازدید جلساتی نیز در مورد اجرای این پروژه راهسازی با توجیه رونق اقتصاد گردشگری مذهبی بین کاشان و قم برگزارشد.

ساداتی‌نژاد، با تاکید بر اینکه احداث جاده معروف «حرم تا حرم» مربوط  به راه‌های حوزه

مواصلاتی سه استان مرکزی، قم و اصفهان می‌شود گفت:اجرای این طرح مهم و کلان نیاز به برگزاری جلسات فنی و کارشناسانه مسوولان مربوطه سه استان دارد.

به‌گفته‌وی،انجام مطالعات فنی این پروژه و تلاش و پیگیری برای جذب اعتبار در دستور کار سه استان قرارگرفته‌است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، در پایان تصریح‌کرد: مجموعه شهری کاشان نیز تلاش خواهدکرد تا ضمن همکاری با اجرای این پروژه ارتباطی که گردشگری مذهبی را رونق می‌دهد سریعتر و بهتر اجراشود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.