خدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

منازل حاشیه نیروگاه اتمی نیازمند بازسازی است/ مردم در انتظار اقدام دولت

نماینده بوشهر گفت: بازسازی منازل حاشیه نیروگاه اتمی غیرقانونی است اما مردم در انتظار اقدام دولت هستند.

حجت‌الاسلام "عبدالحمید‌ خدری" نماینده مردم بوشهر، گناوه‌ و دیلم در گفت‌و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه بر اساس قانون ساخت و ساز در حاشیه نیروگاه اتمی بوشهر ممنوع شده است، گفت: دو روستا در فاصله یک کیلومتری نیروگاه اتمی قرار گرفته‌اند که از 60 سال پیش تاکنون نتوانسته‌اند منازل خود را بازسازی کنند.

وی امکانات آسایشی مردم را در این دو منطقه حداقلی دانست و افزود: منازل مردم در دو روستای هلیله‌ و بندرگاه‌ دچار فرسودگی شده و سال‌هاست آن‌ها خواستار بازسازی منازل خود هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه‌ و دیلم با اشاره به اینکه قرار بود طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی این دو روستا به مکانی دیگر منتقل شود، بیان داشت: دولت به دلیل آن‌که انتقال این دو روستا حدود چند هزار میلیارد هزینه در بر داشت و منابع مالی آن هم در نظر گرفته نشده بود با این جابه‌جایی مخالفت کرد.

وی ادامه داد: در حاشیه دیدار رمضانی دولت و مجلس، با مسئولان دولتی در این مورد مذاکراتی‌ انجام دادیم که قرار شد این محدودیت‌ها تا حدودی برداشته شود.

خدری‌ خاطرنشان کرد: قرار شد دیگر ساخت و ساز جدید در محدوده این دو روستا انجام نشود اما منازل در همان ابعاد، متراژ و شکل خود بازسازی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار