لرستان؛

اجرای طرح سفیران سلامت در مناطق محروم خرم اباد

دبیر مؤسسه خانه فرهنگ و اندیشه خرم‌آباد ازاجرای طرح سفیران سلامت در مناطق محروم خرم اباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ صارمیان با بیان اینکه  افزود: این طرح با هدف کمک به ارتقای سلامت اقشار کم‌برخوردار جامعه  که با کمبود امکانات بهداشتی و درمانی روبرو هستند، برگزار می‌شود.
وی با بیان این که این طرح با همکاری دو سازمان مردم نهاد خانه فرهنگ و اندیشه خرم‌آباد و رها نسل خرم برگزار می‌شود، افزود: تیم سفیران سلامت از صبح روز 25 تیرماه تا ظهرهمان روز، خدمات رایگانی در زمینه دندانپزشکی، پزشکی و مامایی به مردم ارائه می‌دهند.
دبیرمؤسسه خانه فرهنگ و اندیشه خرم‌آباد عنوان کرد: محل اجرای طرح سفیران سلامت، واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از هتل شهرداری و یگان امداد، سمت چپ، انتهای کوچه مؤسسه خیریه باب‌الحوائج است.
وی با تشریح خدماتی که در طرح سفیران سلامت به مردم ارائه می‌شود، بیان کرد: در زمینه پزشکی، معاینه عمومی، ویزیت رایگان و در صورت نیاز تجویز داروی رایگان انجام می‌گیرد، در بخش مامایی، ویزیت رایگان و بررسی وضعیت سلامتی زنان باردار و مادران مورد توجه قرار می‌گیرد و در حوزه دندانپزشکی نیز به فلوراید درمانی و واریش دندان کودکان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان به‌صورت رایگان پرداخته می‌شود.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 

برچسب ها: اجرای ، طرح ، سفیران ، سلامت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.