رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: نفی خدمات دولت یازدهم در سیستان و بلوچستان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان به دور از انصاف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان،دکتر ایرج ضاربان با اشاره به خدمات دولت در عرصه بهداشت و درمان اظهار داشت: بیش از 290 طرح تنها در 6 شهرستان زیر پوشش این دانشکده درحال اجراست که در تاریخ منطقه بی سابقه است.

وی ادامه داد: همچنین طرحهای زیادی در دیگر دانشگاههای سیستان و بلوچستان در حال انجام است که همه این موارد باید منعکس شود تا مردم به قضاوت درستی برسند.

وی گفت: همه مسئولان، نمایندگان مجلس، امامان جمعه، معتمدان و خیران سیستان و بلوچستان باید دست در دست هم بدهند و این طرح ها را پیگیری کرده و در به ثمر رسیدن این اقدامات سهم ارزنده ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: توقف طرح های بهداشت و درمان در محروم ترین منطقه با هر بهانه ای که انجام شود غیر قابل قبول است و از اذهان مردم منطقه پاک نخواهد شد.

وی درخصوص میزان مرگ و میر مادران باردار که یکی از مهمترین شاخصه های بهداشتی هر منطقه است گفت: در حوزه این دانشکده با وجود اقدامات ویژه ای که انجام شده متاسفانه سال گذشته 11 مورد فوت مادر باردار ثبت شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.