ارومیه؛

اختصاص490 میلیارد ریال اعتبار امسال برای بنیاد ملی نخبگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان کشور گفت: امسال 490 میلیارد ریال اعتبار برای این نهاد اختصاص یافته که تاکنون 25 درصد آن دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمهدی موسوی کوهپر درسمینار سراسری روسای استانی بنیاد نخبگان کشور در ارومیه افزود: اعتبار پیشنهادی این بنیاد برای اجرای برنامه مدون خود در سالجاری دو هزار میلیارد بود که موفق به اختصاص تمامی آن نشدیم و بر این اساس سعی کرده ایم با حسابرسی دقیق و تدوین اهداف مشخص، اقدام به صرف بودجه کنیم و از بنیادهای استانی نیز می خواهیم این رویه را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: تعداد کل کارکنان بنیاد ملی نخبگان کشور 302 نفر است و به جهت نوپا بودن این بنیاد، از نظر نیروی انسانی کیفیت چندان مطلوبی نداریم در حالی که باید نیروهای کارآمد و متخصص را به کار بگیریم.

موسوی بیان کرد: امسال برنامه های بسیار جامع و کاملی مدون شده است که برای اجرایی کردن آنها در سال اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری و عزم جمعی هستیم.

وی ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان در سال گذشته تمامی اعتبارات برگشتی استانها را به آنها عودت داده است.

موسوی گفت: سال گذشته و امسال 200 مورد ودیعه مسکن پرداخت کرده ایم در حالی که این میزان در سالهای 92 تا 93 تعداد 105 مورد بوده است که در این راستا باید تا اواخر مرداد ماه مبلغ 42 میلیارد ریال به صندوق های رفاه و وزارت بهداشت بپردازیم.

انتهای یپام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.