پیمان دانش‌کار آراسته به عنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این مراسم همچنین از خدمات محمد مهدوی نیری سرپرست سابق این دانشگاه تجلیل شد.

دکتر پیمان دانش‌کار آراسته دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم و مهندسی آبیاری از دانشگاه تربیت مدرس و دانشیار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است .

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم از انعقاد تفاهم نامه همکاری با وزارت نفت در آینده نزدیک برای برگزاری دوره های کوتاه مدت خبر داد و گفت: پس از وقوع حادثه آتش سوزی اخیر در پتروشیمی ماهشهر، وزارت نفت به جد پیگیر برگزاری دوره‌های کوتاه مدت در قالب تک پودمان برای آموزش پرسنل خود در بخش ایمنی صنعت نفت است .

بهرامی نسب اضافه کرد:  نتایج ارزیابی بیش از یکهزار مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور نشان می‌دهد که تنها 20 درصد از مراکز آموزشی با استانداردهای لازم فاصله دارند که بر اساس تصمیم دانشگاه در سال تحصیلی آینده مجوز برگزاری دوره‌‌های آموزشی نیمی از این مراکز سلب خواهد شد.

وی ، رویکرد دانشگاه علمی کاربردی را تمرکز بر آموزش‌های کاربردی و شغل محور دانست و گفت: در حال حاضر حدود نیمی از شش هزار «عنوان شغلی» که در کشور احصاء شده است توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی در قالب رشته‌ها و دوره‌های کوتاه مدت آموزش داده می‌شود که برای تحت پوشش قرار دادن تمام این مشاغل نیازمند تغییر در جهت‌گیری مراکز آموزش علمی کاربردی از رشته‌های قدیمی به سمت ارائه رشته‌های جدید و کاربردی هستیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار