همزمان با سراسر کشور آزمون کنکور در گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی صبح امروز در استان مرکزی برگزار شد .


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، این آزمون در بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ تیرماه در گروه هنر ، علوم تجربی و زبان های خارجی هم برگزار می شود.

برگزاری آزمون علوم انسانی و ریاضی در استان مرکزی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک و نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری سال 95 در استان مرکزی گفت: 16 هزار و 533 داوطلب آزمون کنکور سراسری این استان در پنج گروه آزمایشی همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت می کنند.
دکتر جعفری افزود: آزمون کنکور سراسری همزمان در 11 شهرستان استان مرکزی در 24 و 25 تیر ماه جاری در رشته ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر برگزار می شود.

برگزاری آزمون علوم انسانی و ریاضی در استان مرکزی

وی گفت : 10 هزار و 99 نفر از داوطلبان آزمون کنکور سراسری سال جاری استان مرکزی را زنان و شش هزار و 434 نفر آنان را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک ، بیشترین شرکت کننده را متعلق به گروه آزمایشی علوم تجربی و کمترین داوطلب را در رشته هنر عنوان کرد.

برگزاری آزمون علوم انسانی و ریاضی در استان مرکزی

دکتر جعفری گفت: دو هزار و 791 نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فنی، هشت هزار و 761 نفر علوم تجربی، دو هزار و 522 نفر علوم انسانی، یک هزار و 714 نفر زبان و 745 نفر در گروه آزمایشی هنر در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت می کنند.
نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری سال 95 در استان مرکزی به داوطلبان توصیه کرد: از همراه داشتن هرگونه وسایل اضافه از جمله تلفن همراه بر سر جلسه امتحان خودداری کرده و در هنگام مراجعه مداد مشکی نرم، پاک کن، کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنانه عکس دار همراه داشته باشند.
دکتر جعفری گفت: همراه داشتن تلفن همراه در هنگام امتحان حتی به صورت خاموش نیز تخلف بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، آزمون ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.