یک سایت وابسته به افراطیون اصلاحات در آبادان بعد از ناکامی در انتخابات مجلس، این روزها به شدت بر طبل تفرقه‌افکنی قومی می‌کوبد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛یکی از سایت‌ها وابسته به جریان افراطی اصلاحات که بعد از «نه» بزرگ مردم به طیف مورد حمایت آنها در انتخابات مجلس به شدت دچار سرخوردگی و افسردگی سیاسی شده‌اند به تفرقه‌افکنی قومی و تخریب نمایندگان منتخب مردم روی آورده است.

این سایت که برخی عوامل آن هرازگاهی با گرفتن عکس یادگاری با برخی مهره‌های سوخته سیاسی وابسته به جریان افراطی اصلاحات به بازنشر اخبار و تحلیل‌های مسموم برخی سایت‌های ضدانقلاب مشغول هستند تخریب نمایندگان مردم آبادان را با شایعه‌پراکنی و همچنین برچسب‌های قومی را در دستور کار قرار داده است.

سایت‌های وابسته به جریان مطرود افراطیون اصلاحات که به دلیل نداشتن مخاطب دچار آشفتگی هویتی شده‌اند با انعکاس اخبار جعلی و اشاعه شایعات تخیلی درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.ب

ه‌هرحال انتظار افکار عمومی از مدعی‌العموم و همچنین دستگاه‌های امنیتی و قضایی که دقیقا بر ماهیت واقعی این‌گونه سایت‌ها اشراف دارند این است که مانع ادامه این روند خطرناک در شهری همچون آبادان با آن پیشینه روشن در اتحاد و همدلی قومی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.