65 درصد شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 95 دانشگاه ها در حوزه امتحانی خرمشهر را زنان تشکیل می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: شمار داوطلبان شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگا ها در خرمشهر یکهزار و 400 داوطلب است.

اسحاق زمانی افزود:از این تعداد 970 زن و 410 مرد در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان خارجی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی گفت:بر اساس آمار در این حوزه امتحانی، صبح پنجشنبه 450 داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی، ظهر پنجشنبه 29 نفر در گروه هنر، 800 داوطلب در گروه علوم تجربی صبح جمعه و 103 داوطلب در بعداز ظهر جمعه در گروه آزمون زبان خارجی به رقابت می پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر کمترین تعداد شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در حوزه خرمشهر را داوطلبان گروه هنر با 29 نفر خواند و افزود:از این تعداد 28 زن و یک مرد شرکت دارند.

زمانی  با اشاره به فرآیند برگزاری آزمون سراسری در این حوزه امتحانی، گفت:امسال محل برگزاری کنکور سراسری سال 95 در دو دانشکده اقتصاد و مدیریت دریا و دانشکده مهندسی دریا برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه تمامی امکانات رفاهی و سامانه خنک کننده سالن ها برای رقابت مطلوب داوطلبان فراهم شده است، افزود:همچنین،ه بر این به منظور رفع نقص کارت های ورود به جلسه از روز سه شنبه با حضور نماینده سازمان سنجش، در حال انجام است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: شروع آزمون در نوبت صبح ساعت 8 و در نوبت بعداز ظهر ساعت 15:30 دقیقه است..

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.