سرپرست تیم فوبتال نفت تهران گفت: هرچند تمایل زیادی به بازی مقابل استقلال در هفته اول لیگ نداشتم اما تقابل نفت و منصوریان جزو جذاب ترین رویدادهای این هفته از رقابت ها است.

رحیم ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرعه کشی رقابت های لیگ شانزدهم و رویارویی نفت و استقلال در هفته نخست این رقابت ها، گفت: به هر حال در قرعه کشی هر اتفاقی می افتد و براساس همین قرعه کشی قرار است استقلال و نفت در هفته اول لیگ به مصاف هم بروند. البته من به دلیل این که نفت به تازگی تمرینات خود را شروع کرده و تا آمادگی کامل فاصله دارد، تمایل چندانی به بازی با استقلال مدعی در هفته نخست لیگ نداشتم.

وی درمورد تقابل نفتی ها و علی رضا منصوریان، گفت : منصوریان و دستیارانش 2 سال برای نفت زحمت کشیدند و روزهای خوبی در تیم ما داشتند. تمام اعضای باشگاه نفت برای این مربی و همچنین محمد خرمگاه، علی چینی، صالح مصطفوی و مهدی خانبان که در این تیم کار کردند و اکنون در استقلال حضور دارند، احترام ویژه ای قائل هستند. تقابل های اینچنینی ذات فوتبال حرفه ای است و به طور حتم رویارویی بازیکنان نفت با کادرفنی سابق این تیم به جذاب ترین اتفاق هفته اول لیگ تبدیل می شود . البته شک ندارم که دایی و منصوریان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیمشان در این بازی به کار می گیرند.

ایرانیان درباره وضعیت آماده سازی نفت اظهار کرد: ما دیرتر از تمام تیم های لیگ، تمرینات خود را شروع کردیم و تا رسیدن به بالاترین سطح آمادگی فاصله زیادی داریم. بنابراین فوتبالدوستان نباید  انتظار داشته باشند که نتایج درخشان نفت در سال های اخیر در هفته های ابتدایی لیگ تکرار شود. هرچند بازیکنان در این چند روز که دایی هدایت نفت را به عهده گرفته با جان و دل برای رسیدن به آمادگی تلاش کردند و امیدوارم این انگیزه در نهایت با نتایج خوبی برای ما همراه شود.

وی ادامه داد: شنبه هفته آتی برای برپایی اردوی پنج روزه به کردان کرج می رویم و سعی می کنیم در این اردو، وضعیت تیم را در آستانه شروع لیگ به حد ایده آل نزدیک کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران دربراه تحرکات باشگاه استقلال برای لغو محرومیت مهدی رحمتی در کمیته استیناف برای دیدار با نفت، بیان کرد: این موضوع ارتباط چندانی به باشگاه نفت ندارد. کمیته استیناف و کمیته انضباطی درباره لغو محرومیت رحمتی تصمیم گیرنده هستند و طبیعی است که استقلال دوست داشته باشد در بازی با نفت از تمام بازیکنانش استفاده کند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار