برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در اوهایو نگرانی‌های امنیتی را تشدید کرده است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، در آستانه برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان، نگرانی‌های امنیتی در شهر «کلیولندِ» اوهایو افزایش یافته است. خشونت‌های نژادپرستانه اخیراً فضا را متشنج کرده و نیاز به اقدامات امنیتی را افزایش داده‌ است.

«دونالد ترامپ» احتمالاً به طور رسمی نامزد حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌شود. گروه‌های موافق و مخالف این امر آماده برگزاری تظاهرات و راهپیمایی در شهر اوهایو هستند. این شهر در انتظار ورود 50 هزار بازدید کننده به مناسبت گردهمایی چهارساله جمهوری‌خواهان است.

در زمان برگزاری انتخابات مقدماتی کمپین‌ ترامپ شاهد تنش‌های نژادپرستانه بود. کنوانسیون زمانی برگزار می‌شود که تنش‌های ملی در خصوص خشونت پلیس نیز پس از کشته شدن دو سیاه‌پوست آمریکایی بالا گرفته است. خشونت‌های پلیس هفته گذشته حتی به کشته شدن 5 افسر در دالاس منجر شد.

شرایط زمانی بدتر می‌شود که قوانین حمل سلاح در آمریکا خطر هرگونه حمله یا درگیری را افزایش می‌دهد. البته حمل سلاح در منطقه امن کنوانسیون ممنوع است.

از پزشکان و جراحان کلینیک کلیولند خواسته شده تا پایان این کنوانسیون چهار روزه در دسترس باشند. حتی بودجه 50 میلیون دلاری برای برقراری امنیت به این شهر اختصاص داده شده است. تقریباً نیمی از این بودجه برای خرید باطوم و لباس محافظ هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۲۴ تير ۱۳۹۵
از فیل شما روی پرچم خوشم می آید
آخرین اخبار