کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم های پرسپولیس،استقلال و تراکتور در لیگ شانزدهم از مدعیان اصلی کسب قهرمانی به حساب می آیند.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: سنتی که از قدیم برای مراسم قرعه کشی لیگ برتر بدین شکل در نظر گرفته می شود، سنت خوبی است ،سازمان لیگ سعی داشت مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود،هرچند که نسبت به سال گذشته یک مقداری صرفه جویی صورت گرفته بود اما در کل خوب بود.

وی افزود: شاید چون قرار است بازی  استقلال و پرسپولیس  در هفته ششم برگزار شود،یک مقداری از حساسیت های این بازی کم می کند در صورتی که اگر بازی این دو تیم سنتی در هفته های پایانی نیم فصل اول و دوم برگزار می شد،به طور حتم بازی از حساسیت بیشتری برخوردار بود.

افاضلی گفت: در وهله اول باید ببینیم کدام تیم ها برای قهرمانی بسته شده اند، امسال تیم های استقلال پرسپولیس و تراکتور مدعی اصلی قهرمانی هستند. بنابراین با توجه به قرعه کشی که انجام شد پرسپولیس در 10هفته شروع لیگ بازی های دشواری را در پیش دارد که اگر بتواند با موفقیت این بازی ها را پشت سر بگذارد یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی به حساب خواهد آمد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: چون کادر فنی تیم استقلال تغییر کرده است و بازیکنان زیادی هم در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده اند،برای هماهنگ شدن به زمان بیشتری احتیاج دارد تا بازیکنانش با هم هماهنگ شوند.

افاضلی در پایان یادآورشد: تراکتور هم شانس خوبی نسبت به سایر تیم ها برای قهرمانی در لیگ دارد و به نظر من ، بقیه تیم ها برای رده های چهارم تا شانزدهم تلاش می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار