2کیلوگرم تریاک و 3 کیلوگرم شربت تریاک در مهاباد از قاچاقچیان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرمانده انتظامی مهاباد گفت : این میزان مواد مخدر در یک خودروی پرشیا جاسازی شده بود.

فتاح بابانژاد اظهار داشت : در پی کسب خبر مبنی بر اینکه افرادی در امر فروش مواد مخدر در این شهرستان فعالیت می‌کنند ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد : مأموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی ، خانه تیمی این افراد را شناسایی و با کسب مجوز قضائی ، اقدام به بازرسی از این خانه کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خانه ، مقدار 2 کیلوگرم تریاک و 3 کیلوگرم شربت تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در یک خودروی پرشیا جاسازی شده بود ، کشف و ضبط کردند.

سرهنگ بابانژاد تصریح کرد : ماموران انتظامی مهاباد در این خصوص سه نفر متهم را دستگیر و خودرو سواری را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه متهمان قصد داشتند این مقدار تریاک را در شهرستان مهاباد و شهرستان‌های اطراف به فروش برسانند ، افزود : سه متهم دستگیر شده برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی ، به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ بابانژاد ضمن قدردانی از مردم این شهرستان بخاطر همکاری با ماموران انتظامی این شهرستان از آنان خواست همکاری خود را با پلیس مهاباد منسجم‌تر کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مبنی بر فروش مواد مخدر آن را به ماموران انتظامی این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.