مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:مراسم قرعه کشی قابل قبولی برگزار شد و باید بگویم برای سربلندی نام استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهار داشت:مراسم قابل قبولی برگزار شد که جا دارد از تمامی افرادی که برای این مراسم زحمت کشیدند تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی درباره انتخاب بازی های استقلال گفت:خوشبختانه هفته اول را در تهران به مصاف نفت تهران خواهیم رفت و پس از آن هفته دوم در خوزستان باید به مصاف تیم استقلال خوزستان برویم اما با تمام این تفاسیر می توانم بگویم که تیم استقلال تمام تلاشش این خواهد بود که در فصل پیش رو محکم گام بردارد و فرقی نمی کند بازی ها چه در داخل و چه در خارج از خانه برگزار شود .در مورد بازی دربی در هفته ششم نیز باید بگویم زمان این دیدار زیاد تفاوت نمی کند چرا که در هر صورت این دیدار می بایست برگزار شود اما با توجه به اینکه هفته ششم این دیدار انجام می شود به نظر من زمان خیلی خوبی است و تیم ها پس از پنج هفته تا حدودی نسبت به یکدیگر شناخت بیشتری پیدا می کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره وضعیت شهباززاده توضیح داد:شهباززاده بازیکن با اخلاق تیم ما خواهد بود و هنوز وضعیت او مشخص نیست اما ما به باشگاه آنالیا ترکیه نیز نامه ای را صادر کردیم و به طور حتم طی روزهای آینده وضعیت شهباززاده نیز مشخص می شود.

وی در خصوص وضعیت طالب لو گفت:همان طور که قبلا هم گفتم طالب لو از بهترین بازیکنان استقلال است و درصدد هستیم تا در بحث مالی مشکل را حل و این امر با توجه به دریافتی از حامی مالی برطرف می شود.

افشارزاده در پایان خاطر نشان کرد:در هر صورت برای سربلندی نام استقلال از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و تمام عزممان را جزم می کنیم تا با قدرت هر چه بیشتر کارهای مربوط به باشگاه را پیش ببریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار