معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت : تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی کشور نیازمند 80 هزار میلیارد ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیر رضا خادم شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد افزود: حضور فعال بخش خصوصی در برنامه های ورزش و جوانان با توجه به مشکلات جدی منابع این وزارتخانه در برنامه کاری قرار دارد.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی ها و فرهنگ سازی در استان های مختلف و وفاق و همدلی نسبت به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی مد نظر است.
خادم همچنین گفت : با توجه به مشکلات جدی مالی و طرح های نیمه تمام وزارت ورزش وجوانان بالغ بر 80 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها مورد نیاز است.
وی اعتبار عمرانی این وزارتخانه در سال گذشته را پنج هزار میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: اختلاف اعتبار مورد نیاز و مبلغ اختصاص یافته بسیار زیاد است و حضور بخش خصوصی در این راستا الزامی است.
به گفته خادم بالغ بر چهار هزار و 400 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد .
وی در خصوص تعداد مراکز استعداد یابی ورزشی گفت: در هر استانی مراکز استعداد یابی وجود دارد و باید توسط بخش خصوصی و هیات ها ساماندهی شود.
خادم افزود : لرستان پتانسیل بسیار غنی در حوزه ورزشی دارد که برای توسعه ورزش نیازمند همدلی و همکاری بیشتر در بخش های مختلف است.
به گفته وی در سفر دو روزه به لرستان به بررسی و تبادل نظر موضوعات ورزش و جوانان به صورت تخصصی در استان پرداخته خواهد شد.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.