مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از اجرای طرح حلقه های مهربانی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، غریوی در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این طرح از طرف معاونت رفاه اجتماعی وزارت خانه طراحی شده است و هدف از این طرح ترویج فرهنگ و بست گفتمان و کمک های خیرخواهانه می باشد.

وی تصریح کرد در این طرح اهداء کننده شخصی حقیقی است که می تواند وسایل مازاد خانگی خود را اهداءکند و نیازمند کسی است که تحت پوشش و حمایت مؤسسه خیریه و نهاد حمایتی بوده که بسته به نیاز می تواند از وسایل اهدایی استفاده کند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه موسسات حمایتی استان واسطه بین اهداءکننده و گیرنده این کمکها میباشد گفت: سامانه www.samanehrefah.ir جهت ثبت اطلاعات نیازمندان طراحی شده که افراد نیازمند با مراجعه به این سامانه میتوانند اطلاعات خود را ثبت کنند و افراد خیر نیز با ارسال کلمه سلام به سامانه پیامکی 20006449 و مشخص کردن نوع وسیله اهدایی خود می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

غریوی اضافه کرد: با ثبت این اطلاعات در پایان از مؤسسات خیریه هماهنگ کننده با فرد تماس گرفته شده و تمام اطلاعات افراد پس از کنترل و ثبت توسط این افراد در لیست مشخصی در اختیار شرکت پست قرار میگیرد که از مزیت های این طرح ارسال وسایل کمکی به نیازمندان از طریق پست می باشد که با این کار هویت و شخص و منزلت افراد نیازمند حفظ خواهد شد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.