معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بسياری از جرايم را ناشی از عدم کنترل خشم دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علیرضا پریوردر کارگاه آموزشی تعالی رفتار کارکنان، ویژه پرسنل رده های انتظامی و پلیس راه جنوب کرمان با بیان این کنترل نكردن خشم سبب رفتارهای پرخطر می شود، گفت: بروز بسیاری از جرایم ناشی از عدم کنترل خشم است.

وی افزود: وجود رفتار خشونت آمیز در افراد موضوع شخصی نیست که به دیگر آحاد جامعه ارتباطی نداشته باشد چرا که قربانیان رفتارهای خشونت آمیز گاهی افراد بی گناه و اطرافیان هستند.

پریور با تأکید بر این که زندگی در حوزه فردی و اجتماعی همواره با مشکلاتی همراه است، خاطر نشان کرد: خشونت نه تنها روش سنجیده ای برای کاهش و از بین بردن مشکلات نیست بلکه دشواری های دیگری را نیز ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین اختلاف سلیقه در خانواده ها را امری طبیعی خواند و افزود: اگر در خانواده ای بین زوجین به هیچ وجه اختلاف سلیقه ای نباشد بدین معنی است که نظرات و سلایق یکی از زوجین به کلی حذف شده و فقط جسم وی در جمع خانواده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن یاد آوری پیامدها و صدمات خشم در انسان، بررسی هزینه های عدم کنترل آن و تعهد دادن برای کنترل این رفتار پرخطر را ازعوامل مهم در کاهش رفتارهای خشونت آمیز عنوان کرد و گفت : با شناخت و ریشه یابی این گونه رفتارها می توان آن ها را درمان کرد تا اطرافیان و جامعه در امنیت بیشتری باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خشم ، جرایم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.