مدیر رسانه ای تیم فوتبال مشهد گفت:با توجه به دیگر تیم های شرکت کننده در لیگ برتر یک قرعه مناسب نصیب تیم فوتبال مشهد شد.

نژاد پور: بهترین قرعه ممکن نصیب تیم ما شدپژمان نجات پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره مراسم قرعه کشی لیگ برتر اظهارکرد: بهترین قرعه ممکن برای ما افتاد و اگر خودمان هم می خواستیم قرعه را برداریم به این خوبی نمی توانستیم همچین چیزی نصیب ما نمی شد.

وی افزود: نقطه عطف قرعه کشی افتادن عدد هشت با یاد و نام مقدس امام رضا (ع) بود که برای خود ما هم جای تعجب داشت،که در بین 16 تیم حاضر در لیگ عدد هشت به تیم مشهد افتاد.

نجات پور گفت: چهاربازی اول لیگ شانزدهم در مشهد میزبان دیگر تیم ها خواهیم بود،اردوی بسیار خوبی هم در ترکیه برگزار کرده ایم امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در لیگ شانزدهم کسب کنیم.

مدیررسانه ای تیم فوتبال مشهد بیان کرد: ضمن این که در هفته آخر لیگ میزبان تیم پرسپولیس در مشهد هستیم به نوعی تعیین کننده قهرمان این فصل خواهد بود و شاید مشخص کننده تیم قهرمان.

وی تصریح کرد: از نظر جذب بازیکن هم نسبت به لیگ پانزدهم موفق تر عمل کرده ایم قرار است امروز هم با یکی از بازیکنان صاحب نام مذاکره کنیم و در صورت توافق نام این بازیکن رسانه ای خواهد شد و تیم را نسبت به لیگ گذشته قدرتمندانه تر روانه لیگ برتر کنیم.

نجات پور در پایان یادآورشد: امسال مطمئن باشید فرهاد کاظمی این تیم را به رده های بالای جدول خواهد رساند و قطع به یقین بدانید که دیگر فانوس به دست در لیگ شانزدهم نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار